رقصاندن گروگان ها
نوشته شده توسط : محسن

رقصاندن گروگان ها توسط جلاد داعش

رقصاندن گروگان ها توسط جلاد داعش

اخبار داعش :این روزها کارهای عجیب از ار گروه تروریستی داعش زیاد شنیده ایم این بار هم جلاد داعش دست به کار عجیبی زده است و گروگان داعشی هارا مجبور به رقصیدن کرده است که در ادامه با هم میخوانیم.

دانیل ری که قبلاً گروگان داعش در سوریه بود، در مصاحبه با شبکه رادیو و تلویزیون دانمارک گفت:  جان  – جلاد نقابدار معروف داعش – در مدت بیش از یک سالی که در سوریه گروگان بودم ، مرا به رقصیدن تانگو مجبور می کرد .

جلاد معروف داعش سرانجام شناسایی و معلوم شد که نام اصلی وی محمد اموازی است. اموازی تبعه انگلیس و اصالتا کویتی است.

ری ۲۶ ساله که تبعه دانمارک است ، گفت : جان مرا به سوی خود کشید و مرا مجبور کرد که با هم تانگو برقصیم و من از ترس کتک خوردن سرم را به زیر انداخته بودم و مرا دورتادور محبسم می گرداند و ناگهان مرا به زمین انداخت.

ری افزود : جان سپس به من لگد زد و تهدید کرد که سرانجام بینی من را با انبردست قطع خواهد کرد .

مایکل ویس کارشناس سیاسی و مؤلف کتاب داعش : درون ارتش ترور  اعلام کرد : نحوه برخورد با دانیل ری بار دیگر از نحوه تعامل بیمارگونه داعش با دیگران پرده برداشت، افرادی که این گروه را مدیریت می کنند و همچنین اکثر اعضای آن دچار بیماری سادیسم هستند.





:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: